Blogger Widgets

Thursday 19 July 2012

Makan-makan in Memory :)

hai sume... hari ni aku nak update cite baru..
hari tu aku cite pasal KFC, tp hari ni aku nak cite pasal feeling aku smsa berada di samping kwn2 di UPSI .

hari ni aku ade klas study skill dari pukul 8 pg sampai pukul 9.30 pg.. after study skill class, aku dgn kwn2 aku decided nak mkn dekat restoren di dpn kampus..ade yg nak breakfast n ade yg nak lunch terus..

aku plan nak lunch terus sbb nnt balik kolej tak payah mkn lg dah, jimat duit !
tapi, bile masuk dekat restoren tu, aku tengok lauk yg dijual mcm tak best je, not my taste ! so, i decide nk mkn roti canai...

sejak aku masuk UPSI, after class mesti mkn ramai2 dgn kwn2 dekat restoren.  seriously, a very sweet moment ! sempat lg snap2 pic...


aku happy sgt bile berade dgn korang sume.....aku duduk paling depan sekali barisan kiri... sebelah aku Nicole, Apy, Douglas, Ekin, Yuni... barisan kanan pulak, dekat depan aku Mimi, Azira, Efa, Imelda and Fazira...  bestnye mkn ramai2 dgn korang, buat bising sampai riuh satu restoren tu.... Douglas was the only man yg selalu join kitorang mkn same2....  :)

bile mkn ramai2 mcm ni, aku teringat pulak time sekolah menengah thun lepas... aku dgn kwn2 aku mkn pizza ramai2 dgn Pacific Megamall Penang sempena jamuan ahli koperasi sekolah... aku duduk dekat depan ex bf aku... hujung sekali barisan kiri.... aku rindukan dy.... aku rindukan saat2 indah dgn dy mase sekolah duluu..  :(


gambar ni jadi kenangan dlm hidup aku... aku sygkan sume kwn2 aku  :(  masing2 dah bawa hala tuju sendiri, mengejar cita2 dan mencari masa depan...

aku harap aku dpt mengubah kehidupan aku apabila aku berade di UPSI ni... insyaallah, Allah selalu ade bersame aku...  aminn !  :)


No comments:

Post a Comment