Blogger Widgets

Wednesday 18 July 2012

Finally.. I got my KFC rice !

hai to my followers and viewers of my blog...
hari aku hapy+letih=)
aku happy sbb hari ni aku dpt mkn KFC ! fuhh, bayangkanlah dah 5 weeks aku stay dekat UPSI, and this is the first time aku mkn KFC dekat area Hulu Selangor..

actually mcm ni story nye.. aku ade kelas kenegaraan dan ketamadunan dari pukul 5.00 pm sampai 6.30 pm ... seriously, kelas kenegaraan ni mcm kelas sejarah ! i hate it ! after class, farsha tanye sape nak ikut dy naik kereta sekali pergi teman dy isi minyak ?? then, aku dgn mimi pun on jer ! org tgh offer , ikut je lah...
memang nasib aku baik hari ni sbb aku naik kereta farsha utk balik ke kolej... aku tengok org ramai giler berebut-rebut nak naik bas...bas penuh !

Aku, Mimi, Apy and Nicole.. kitorang tumpang kereta Farsha sekali and teman dy pegi isi minyak...on the way nak ke petrol station, kitorang share mcm2 story.. happening giler ! i love this moment .then farsha tanye nak dinner ke tak ? kitorang sume ckp "nak....nak.....nak...."
hahahahaha.... 2 jam belajar kenegaraan dlm klas td tapi satu habuk pun tak faham... perut pulak lapar, memang susah nak fokus dlm kelas td..

after farsha isi minyak kereta, kitrang dropped by dekat KFC... aku bajet RM10 je utk mkn dekat KFC tu, tp Mimi ckp RM10 memg tak cukup ! padahal aku mkn bukannye byk sgt pun.. lepas tu farsha offer nak belanja aku mkn dekat situ... >_<
farsha....... u make me feel ashamed ! dah la dy tumpangkan kitorang, lepas tu pulak dy nak belanje aku dinner .. okayy, I can't say anything... memandangkan perut aku dah tersangat lapar, so aku pun order "rice plate original" dan air orange.. farsha pulak order "snack plate" dan air sprite.. kos sume RM22.70..

bile aku mkn nasi KFC tu, aku teringat dekat ex boyfriend(munir) aku... dulu time sekolah menengah, setiap kali habis kelas tambahan, dy selalu belanje aku mkn KFC dekat belakang sekolah.  setiap kali pergi KFC dgn dy, aku mesti akan order "rice bucket" ! sumpahh ! aku rase mcm nak menangis je depan nasi dekat KFC tadi... aku rindukan saat indah bersame dy dekat KFC duluu :((  tapi aku sedar, aku tak mungkin akan dpt balik dekat dy semula ! no, i will not ! setiap kali mkn nasi KFC dgn dy, mesti dy akan marah aku sbb mkn nasi tak habis.. then, dy suruh aku bungkus nasi tu bawa balik rumah....
tapi kali ni, aku dah berjaya habiskan sepinggan nasi KFC tadi... skrg ni aku jd kuat mkn... hahahahaha....al-maklum la, hari sabtu ni kan dah nak puase, Ramadan is coming on this Saturdayy ! huhu, aku kne mkn puas-puas ni...

                   woahhh ! terliur aku tengok ayam KFC nih !

kitorang spend about half an hour dekat KFC td... dah maghrib barulah kitorang balik ke kolej...
akhirnya.... aku puas dapat menikmati hidangan KFC buat pertama kalinya di sini ,. THANKS A LOT FARSHA  :)  iloveyou !


No comments:

Post a Comment